• خانه
  • بیمه بازنشستگی
  • بیمه گنجینه طلا
  • درخواست مشاوره
  • همکاری با ما
  • بلاگ

 بیمه تکمیل درمان دی

 

بیمه تکمیلی دی از جمله رشته‌های بیمه ای می‌باشد که از نظر میزان حق بیمه پرداختی و تعداد بیمه نامه صادر شده پرتفوی قابل توجهی را در بین شرکت‌های بیمه به خود اختصاص داده است. بیمه درمان تکمیلی دی در طرح‌های مختلف به صورت بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده ارائه می‌شود. بیمه شده‌های این بیمه نامه می‌توانند از پوشش‌ها و تعهدات درج شده در بیمه نامه استفاده نمایند. در ادامه به بررسی کامل شرایط و پوشش‌های بیمه تکمیلی دی می‌پردازیم.

 

انواع بیمه تکمیلی دی

 

 

بیمه تکمیلی گروهی دی

بیمه تکمیلی دی به صورت گروهی برای گروه‌های مختلف با تعداد نفرات گوناگون ارائه می‌شود و سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف می‌توانند با تعداد نفرات مختلف بر اساس درخواست خود بیمه نامه تکمیلی گروهی دی را با سقف تعهدات مختلف تهیه نمایند.

 

بیمه تکمیلی خانواده دی

همه خانواده ها می‌توانند طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی انفرادی را به صورت خانواده با توجه به سن افراد خانواده تهیه نمایند.

 

 

مزایای بیمه تکمیلی دی

خرید بیمه تکمیلی برای جبران خسارت هزینه های درمانی بیمه گذاران دارای مزایای مختلفی می باشد، برخی از مزایای بیمه تکمیلی دی به ترتیب زیر می باشد:

 

  • داشتن مراکز درمانی طرف قرارداد با تعداد بالا در سراسر کشور ، بیمه تکمیلی دی با بیش از ۷ هزار مرکز درمانی در سراسر کشور قرارداد دارد.
  • ارائه پوشش های بیمه تکمیلی به صورت انفرادی و خانواده و گروهی
  • سطح پوشش های بیمه ای بالا برای جبران خسارت های بیمه تکمیلی
  • ارائه خدمات پرداخت خسارت به صورت آنلاین
  • داشتن طرح های مختلف بیمه ای برای سنین مختلف

 

 

پوشش هاو طرح های بیمه تکمیلی دی انفرادی و خانواده سال ۱۴۰۲

برای سال ۱۴۰۲ ، طرح ویژه شرکت بیمه دی می تواند گزینه مناسبی باشد، چرا که تعهدات بالا و حق بیمه مناسب این بیمه نامه می تواند جبران نیاز بیمه تکمیلی بسیاری از افراد به صورت انفرادی و خانوادگی باشد:

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

فرانشیز  سهم بیمه شده از هزینه ها ( در همه طرح ها برای افراد دارای بیمه گر پایه) 20 درصد میباشد

 

در صورت عدم وجود بیمه گر پایه، فرانشیز 30 درصد لحاظ می شود

 

دوره انتظار زایمان و خسارات مربوط به بارداری از قبیل سونوگرافی ، ویزیت و دارو و غیره برای فرد باردار 9 ماه است

 

طرح 7 فقط برای افراد دارای بیمه گر پایه( تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بیمه سلامت ، نیروهای مسلح و ...) قابل خریداری است

 

بیماری های از قبل موجود در تعهد بیمه گر نمی باشد و درصورتی که منشا بیماری مورد تعهد این بیمه نامه، به قبل ازخرید بیمه نامه برگردد، خارج از تعهد این بیمه نامه است

 

دوره انتظار پوشش بیمارستانی و اعمال جراحی 3 ماه می باشد.

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

بیمه درمان تکمیلی گروهی دی

شرکت بیمه دی با توجه به تعداد نفرات گروها و بنگاه های مختلف حتی برای گروهای کوچک طرح های زیر را با پوشش های مختلف ارائه می نماید.

 

پوشش‌های اصلی بیمه تکمیلی انفرادی دی

 

  • جبران هزينه‌هاي بستري‌، جراحي، شيمي درماني‌، راديوتراپي، آنژيوگرافي قلب، گامانايف و انواع سنگ‌شكن در بيمارستان و مراكز جراحي محدود و.Day Care

 

  • اعمال جراحي Day Care به جراحي‌هایی اطلاق مي‌شود كه مدت زمان مورد نياز براي مراقبت‌هاي بعد از عمل در مراكز درماني، كمتر از يك روز باشد.

 

  • پرداخت هزينه همراه افراد زير۷سال و بالاتر از۷۰ سال (در بيمارستان‌ها)

 

  •  هزينه آمبولانس و ساير فوريت‌هاي پزشكي مشروط ‌به بستري‌شدن بيمه‌شده در مراكز درماني و يا نقل‌و‌انتقال بيمار به ساير مراكز تشخيصي- درماني طبق دستور پزشك معالج

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

پوشش‌های اضافی بیمه تکمیلی انفرادی دی

 

در بیمه درمان تکمیلی دی، بیمه گذار می‌تواند با پرداخت حق بیمه اضافی پوشش‌های زیر را به بیمه نامه خود اضافه نماید. هر پوشش حق بیمه جداگانه‌ای دارد که بر اساس سقف تعهدات و نوع پوشش و تعداد نفرات بیمه شده این مبلغ محاسبه و اعلام می‌شود

 

 

  • ارائه پوشش براي  عمل‌های جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مركزي و نخاع (به‌استثناي ديسك ستون فقرات)، گامانايف، قلب، پيوند ريه، پيوند كبد، پيوند كليه و پيوند مغز استخوان

 

  • ارائه پوشش برای عمل‌های زایمان طبیعی و سزارین تا پنجاه درصد سقف تعهد سالیانه که البته میزان پوشش  تا بالاترین میزان سقف تعهد شرکت بیمه که در بیمه نامه درج شده ارائه می‌شود.

 

  • ارائه پوشش برای هزینه‌های مربوط به درمان نازایی و ناباروری از جمله هزینه عمل‌های جراحی مرتبط از قبیل IUI، ZIFT، GIFT، ميكرواينجكشن وIVF تا سقف تعهدات به صورت یک پوشش مستقل از پوشش زایمان می‌باشد.

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

  • جبران هزینه‌های مربوط به سونوگرافي، ماموگرافي، انواع اسكن، انواع اندوسكوپي، ام آرآي‌، اكوكارديوگرافي استرس اكو، دانسيتومتري تا حداكثر ۲۰ ‌درصد تعهد پايه ساليانه براي هر بيمه‌شده.

​​​​​​​

  • ارائه پوشش مربوط به  هزينه‌هاي  تست ورزش، تست آلرژي، تست تنفسي اسپيرومتري– PFT)، نوار عضله (EMG)، نوارعصب (NCV)، نوارمغز (EEG)، نوارمثانه (سيستومتري يا سيستوگرام)، شنوايي‌سنجي، بينايي‌سنجي، هولترمانيتورينگ قلب، آنژيوگرافي چشم (علاوه‌بر موارد فوق) با سقف تعهد ۱۰ درصد تعهد پايه ساليانه براي هر فرد بيمه‌شده

​​​​​​​

  • ارائه پوشش برای جبران هزینه‌های خدمات آزمايشگاهي شامل آزمايش‌های تشخيص پزشكي، پاتولوژي يا آسيب‌شناسي و ژنتيك پزشكي، انواع راديوگرافي، نوار قلب، فيزيوتراپي تا سقف تعهدات درج شده در بیمه نامه

​​​​​​​

  • ارائه پوشش برای هزينه‌هاي ويزيت، دارو که این پوشش براساس فهرست داروهاي مجاز كشور می‌باشد که هزینه‌های  مازاد بر سهم بيمه‌گر اول و خدمات اورژانس در موارد غيربستري تا سقف بیمه نامه

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

  • پرداخت هزينه‌هاي دندان‌پزشكي  تا سقف تعهد پايه ساليانه براي هر بيمه‌شده ارائه می‌شود و هزينه‌هاي دندان‌پزشكي براساس تعرفه‌اي محاسبه و پرداخت می‌شود كه ساليانه سنديكاي بيمه‌گران ايران این میزان هزینه را با هماهنگي شركت‌هاي بیمه، تنظيم و به شركت‌هاي بيمه ابلاغ می‌کند.

​​​​​​​

  • ارائه پوشش هزينه‌هاي جراحي مربوط ‌به رفع عيوب انكساري چشم در مواردي كه به تشخيص پزشك معتمد شرکت بيمه‌ دی درجه نزديك‌بيني، دوربيني، آستيگمات يا جمع قدر مطلق نقص بينايي هر چشم (درجه نزديك بيني يا دوربيني به‌علاوه نصف آستيگمات‌) ۳ ديوپتر يا بيشتر باشد.

​​​​​​​

  • پرداخت هزینه عمل های مجاز سرپایی مانند شكستگي و در‌رفتگي، گچ‌گيري، ختنه، بخيه، كرايوتراپي، اكسيزيون ليپوم، بيوپسي، تخليه كيست و ليزر درماني

​​​​​​​

  • ارائه پوشش برای خرید عينك طبي و لنز تماس طبي تا سقف مشخص شده در بیمه نامه به صورت سالیانه برای هر فرد بیمه شده

​​​​​​​

  • پرداخت هزینه های مربوط به خرید سمعک تا سقف مشخص شده در بیمه نامه

​​​​​​​

  • پرداخت هزينه تشخيص بيماري‌ها و ناهنجاري‌هاي جنين منوط به داشتن پوشش زايمان به‌عنوان پوشش مستقل

​​​​​​​​​​​​​​

  • جبران هزینه تهيه اوروتز كه بلافاصله بعد از عمل جراحي به تشخيص پزشك معالج و تأييد پزشك معتمد بيمه‌گر مورد نياز باشد.

​​​​​​​

  • جبران هزينه تهيه اعضاي طبيعي بدن (صرفاً براي گروه‌هاي بالاي ۱۰۰۰ نفر) حداكثر به ميزان تعهد پايه ساليانه براي هر بيمه‌ نامه

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

 شرایط انتخاب طرح ها

 

سازمان ها و بنگاه های کوچک با گروه های شغلی تولیدی، صنعتی و اداری با حداقل (تعداد 10 نفر )بیمه شده اصلی به همراه اعضای تحت تکفل و حداکثر تعداد 500 نفر مشمول این طرح ها هستند

 

  • جهت گروه های زیر 50 نفر: حداقل 70 درصد لیست تامین اجتماعی شرکت میبایست متقاضی بیمه درمان تکمیلی باشند

 

  • جهت گروه های باالی 50 نفر: حداقل 60 درصد لیست تامین اجتماعی شرکت میبایست متقاضی بیمه درمان تکمیلی باشند

 

چنانچه متقاضی بخواهد هر یک از طرح های پوشش های پایه را انتخاب نماید، میتواند پوشش های اضافی مختص به طرح انتخابی خود در جدول پوشش های مازاد را تهیه نماید. در صورتی که بیمه گذار متقاضی طرح های مازاد پایینتر باشند تعهدات مد نظررا می تواند درخواست دهد

 

پوششهای پایه به صورت جداگانه قابل خریداری است اما پوششهای اضافی منوط به تهیه پوشش های پایه است

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

فرانشیز طرح های پایه و اضافی قابل تغییر به فرانشیزهای متفاوت میباشد که به ازای هر 10 % افزایش فرانشیز، 10 % از حق بیمه کسر میگردد

 

برای گروه های زیر 70 نفر، صرفا انتخاب یک طرح میسر است. در گروه های بالای 70 نفر حداقل 30 درصد از افراد می توانند یک طرح متفاوت انتخاب کنند

 

در صورتی که بیمه گذار قبل از صدور این بیمه نامه تحت پوشش بیمه تکمیلی گروهی در هر یک از شرکتهای بیمه باشد به شرط اتصال بیمه ای، دوره انتظار با مجوز بیمه دی قابل حذف خواهد بود

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

طرح های ویژه بیمه درمان گروهی دی سال 1402

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

بیمه شدگان

 

کلیه کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی بیمه گذار به اتفاق اعضای خانواده افراد تحت تکفل آنها

 

منظور از اعضای خانواده، افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی شامل همسر، فرزندان و پدر و مادر است که به تبع بیمه شده اصلی دارای بیمه گر پایه باشند

 

افراد مشروح زیر تحت پوشش این قرارداد هستند، مشروط برآنکه در زمان انعقاد قرارداد لیست اسامی آنان به بیمه گر ارائه و حق بیمه آنها براساس شرایط مندرج در متن و یا ضمائم آن پرداخت شود

 

فرزندان ذکور حداکثر تا 20 سالگی تمام و درصورت اشتغال به تحصیل دوره دانشگاهی ( تا 25 سالگی تمام)، دانشجویان رشته پزشکی تا سن 26 سال تمام، مشمول بیمه خواهند بود به شرط مجرد بودن وعدم اشتغال به کار

 

فرزندان اناث تا زمان ازدواج و یا اشتغال به کار ،میتوانند تحت پوشش قرار گیرند

 

تبصره: فرزندان مونث مطلقه تا زمان رجوع و یا ازدواج مجدد و به شرط عدم اشتغال تحت پوشش میباشند

 

پوشش بیمه ای فرزندان ذکورکه در شروع قرارداد مشمول بیمه شده اند، تا پایان سال بیمه ای ادامه خواهد داشت

 

امکان دریافت بیمه تکمیلی برای مشاوران خارج از لیست تامین اجتماعی و بازنشستگان در طرح ها وجود ندارد

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

تبصره: مهلت تکمیل مدارک و ارسال مجدد آن پس از عودت، حداکثر دو ماه از تاریخ عودت مدارک میباشد

 

وظایف بیمه گذار

 

مشخصات کامل بیمه شدگان و افراد تحت تکفل آنان را با ذکر شماره ردیف، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه ، کد ملی، تاریخ تولد روز، ماه، سال، نام پدر و نسبت فرد با بیمه شده اصلی و همچنین شماره شبای حساب بانکی بیمه شده اصلی به بیمه گر ارائه و تائید آن را دریافت نماید

 

افزایش در گروه بیمه شدگان در طول مدت بیمه منوط به استخدام جدید ، ازدواج ، تولد و فرزندان اناث مطلقه میباشد به شرط اعالم کتبی مشخصات

 

بیمه شدگان حداکثر ظرف مدت 1 ماه بعد از تاریخ استخدام، انتقال، ازدواج، تولد و طلاق، تاریخ موثر برای افزایش این بیمه شدگان خواهد بود

 

کاهش ازگروه بیمه شدگان شامل افراد مستعفی ، اخراج ، پایان خدمت، متوفی، خروج از کفالت میباشد ،منوط به اعلام کتبی مشخصات بیمه شدگان حداکثر ظرف مدت 1 ماه بعد از تاریخ هرکدام از موارد مذکور

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

مدارک و اسناد مورد نیازجهت پرداخت خسارات درمانی

 

مدارک و اسناد برای پرداخت خسارات بیمارستانی در صورت مراجعه به مراكز غیر طرف قرارداد و یا پرداخت مستقیم توسط بیمه شده

 

  •  اصل گواهی پرداخت سهم بیمه گر پایه (تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و...

 

  • ارسال دستور پزشک مبنی بر علت بستری ممهور به مهر و امضاء پزشک

 

  • اصل صورت حساب ممهور شده به مهر بیمارستان

 

  • اصل صورت حساب پزشکان ممهور به مهر بیمارستان

​​​​​​​

  • ارسال دستورات پزشک در طول بستری

​​​​​​​

  • اصل گواهی پزشکان معالج، شرح حال اولیه، خلاصه پرونده، مشاوره، شرح عمل، برگه بیهوشی همراه با چارت بیهوشی و ممهور به مهر پزشک وکمک جراح ارسال ریز دارو و لوازم مصرفی اتاق عمل ممهور به مهر و امضاء پزشکان جراح بیهوشی، سرپرست اتاق عمل

​​​​​​​

  • ارسال اصل فاکتورهای معتبر و یا تصویر برابر اصل در صورت وجود بیمه پایه از اروتز و پروتزهای مصرف شده جهت درمان بیمار همراه با لیبل مربوطه، گرافی قبل و بعد ازعمل و ارائه گواهی تائید مصرف آن توسط پزشک معالج و مهر و امضاء مسئول اتاق عمل

​​​​​​​

  • ارسال تائیدیه کتبی پزشک متعمد جهت مواردیکه طبق مفاد قرارداد نیاز به تائید دارد

​​​​​​​

  • ارسال اصل یا تصویر برابر اصل گزارش انجام آندوسکوپی، اکو، پاتولوژی، تست ورزش، نوارعصب و عضله، رادیولوژی، و..CT،MRI

 

  • ارسال اصل یا تصویر برابر اصل برگه سیر بیماری جهت بیمارانی که تحت درمان طبی قرار میگیرند( با قید مشخصات کامل بیمار و مهر پزشک معالج)

 

  • ارسال اصل یا تصویر برابر اصل گزارش فیزیوتراپی مبنی بر تعداد جلسات با ذکر تاریخ و نوع خدمات انجام شده با توجه به درخواست پزشک معالج و با قید مشخصات کامل بیمار و مهر فیزیوتراپیست

 

 مدارک و اسناد الزم برای پرداخت خسارات پاراكلینیکی

 

  • ارسال دستورات پزشک مبنی بر نوع خدمت ممهور به مهر و امضاء پزشک

 

  • اصل قبض رسید صندوق و یا فاکتور هزینه ممهور به مهر مرکز درمانی

 

  • تصویر نتیجه و یا جواب هزینه سرپایی موارد درمانی و تشخیصی

 

تبصره: با توجه به حذف دفترچه های درمانی در صورت استفاده انلاین از خدمات بیمه گر پایه(تامین اجتماعی و بیمه سلامت) چاپ پرینت از سامانه بیمه گر پایه و یا درج شماره پیگیری سامانه بیمه پایه در دستور پزشک معالج الزامی است

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

مدارک و اسناد الزم برای پرداخت خسارات دندانپزشکی

 

  • مدارک مورد نیاز مطابق با موارد موجود در ابلاغیه سندیکای بیمه گرا ن قابل بررسی و پرداخت میباشد

 

  • هزینه های ایمپلنت، ارتودنسی و دست دندان مصنوعی در تعهد نمی باشد

 

  • ویزیت دندانپزشک در صورتیکه در آن ویزیت، اعمال دندان پزشکی انجام شده باشد غیر قابل پرداخت است

 

  • هزینه دارو براساس فهرست داروهای مجاز كشور طبق برند تجویزی پزشک معالج مطابق با شرایط زیر قابل بررسی و پرداخت میباشداستفاده از سهم بیمه گران پایه در خصوص داروهای تحت پوشش الزامی است

 

  • داروهای داخلی و وارداتی تحت پوشش بیمه پایه مطابق با قوانین بیمه گر پایه پس از کسر سهم بیمه گر پایه قابل بررسی و پرداخت میباشداختلاف قیمت در تعهد است

 

  • داروهای داخلی و وارداتی در صورت عدم پوشش بیمه پایه با کسر فرانشیز بیمه نامه قابل بررسی و پرداخت میباشد در خصوص داروهای تخصصی ،تجویز توسط متخصص مربوطه الزامی است

 

  • حق فنی داروخانه پرداخت نمیشود

 

  • داروهای تقویتی، مکمل، زیبایی، پوستی، ویتامینه و پروتئینه در تعهد نمی باشد

 

  • نسخه های ناخوانا یا بدون مهر داروخانه غیر قابل پرداخت می باشد

 

مدارک لازم برای پرداخت خسارت تجهیزات پزشکی (ایمپلنت كارگذاری شده در بدن حین عمل جراحی)

 

  • دستور تجهیز با قید نام بیمه شده و اقلام مورد نیاز جهت جراحی و تعداد مورد نیاز و مهمور به مهر جرا ح

 

  • فاکتور معتبر و رسمی از شرکت تجهیزات پزشکی

 

  • مشخصات فاکتور معتبر: در سربرگ رسمی که درآن نام، آدرس و تلفن شرکت، کد اقتصادی، شماره ثبت شناسه ملی شرکت تجهیزات پزشکی،نام و مشخصات کامل خریدار

 

  • کد ملی، آدرس، تلفن و...( مشخصات کاال )شرح کاال، مدل، کد IRC شماره سریال، شرکت سازنده،کشور سازنده، قیمت واحد، قیمت کل( ذکر شده و ممهور به مهرو امضای فروشنده باشد)

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

صورتحساب بیمارستانی مرتبط با جراحی

 

  • شرح جراحی

 

  • کلیه اسناد مثبته مانند گرافی و ... برحسب نوع جراحی صورت گرفته

 

  • تاییدیه جراحی در خصوص جراحی هایی که طبق شیوه نامه نیاز به تایید بیمه دی دارند

 

  • کپی دفترچه بیمه و کارت ملی بیمه شده

 

بررسی مدارک درمانی

به منظور تسریع در رسیدگی و پرداخت خسارت بیمه شدگان، حق تحقیق در مورد چگونگی درمان و معالجات انجام شده و همچنین بررسی نسخ و مدارک مربوطه برای بیمه گر محفوظ میباشد

 

در خصوص هزینه های عینک در صورت نیاز و تشخیص بیمه گر الزم است بیمه شدگان جهت معاینه و کنترل عینک خریداری شده به اپتومتریست معتمد بیمه گر ارجاع و خسارت عینک پس از تایید اپتومتریست معتمد قابل رسیدگی خواهد بود

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

در خصوص سایر هزینه های درمانی ارائه شده توسط بیمه شدگان در صورت نیاز و تشخیص بیمه گر، خسارت مربوطه طبق تایید پزشک معتمد بیمه گر قابل رسیدگی خواهد بود

 

استثنائات عمومی

 

علاوه بر استثنائات ماده 10شرایط عمومی بیمه نامه های درمان آیین نامه شماره 99 بیمه های درمان( مصوب شورای عالی بیمه)، کلیه هزینه های زیر از شمول تعهدات بیمه گر خارج است

 

  • اعمال مربوط به چاقی مانند: اسلیو معده، بای پس معده و تعویض مفصل زانو در گروه های کمتر از 50 نفر

 

  • تهیه اعضای مصنوعی برای جبران نواقص و ناراحتیهای جسمی بدن

 

  • انواع هزینه های غیر پزشکی از قبیل: تلویزیون، کیف بهداشتی مگر با تایید بیمه گر

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

  • صدمات حاد ناشی از ورزشهای رزمی

 

  • بیماریهای واگیردار، معالجه بیماریهای افراد مبتال به ایدز و معلولین ذهنی درصورتی که بیمه شده در تاریخ شروع بیمه نامه به آن مبتلا باشد

​​​​​​​

  • معالجه عضوهای آسیب دیده ناشی از حوادثی که تاریخ وقوع آن قبل از تاریخ شروع این قرارداد باشد به غیر از خارج کردن پروتز و ترمیم عدم جوش خوردگی یا بدجوش

​​​​​​​

  • خوردگی استخوان

​​​​​​​

  • کلیه هزینه های مربوط به اعمال جراحی و پروتزهای زیبایی

​​​​​​​

  • صورتحساب، فاکتور و قبضهای المثنی پاراکلینیکی و بیمارستانی

 

  • هزینه چکآپ و آزمایشات دوره ای که بر طبق قوانین کار به عهده کارفرما میباشد

​​​​​​​

  • حوادث ترافیکی

تبصره: حوادث ترافیکی که در طول بیمه نامه حادث شده و 2 ماه از تاریخ حادثه گذشته باشد، مازاد بر تعهد دانشگاه های علوم پزشکی، تحت پوشش خواهد بود

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

دریافت حق بیمه و عدم وصول حق بیمه

 

بیمه گذار متعهد است حق بیمه متعلق به قرارداد را با توجه به شرایط قرارداد و الحاقیه های آن پرداخت نماید. درغیر این صورت تعهدات بیمه گر از تاریخ سررسید حق بیمه پرداخت نشده به حالت تعلیق درآمده و در زمان تعلیق بیمه گر هیچگونه تعهدی نسبت به جبران خسارت وارده به بیمه شدگان را ندارد و بروز هرگونه مشکلی در این خصوص به عهده بیمه گذار خواهد بود

 

اعتبار قرارداد منوط به پرداخت اقساط حق بیمه طبق مفاد بیمه نامه میباشد

 

حق بیمه بیمه شدگانی که در طول هر ماه به صورت اسامی بیمه شدگان اضافه و یا حذف خواهند شد بدون توجه به کسر ماه بر مبنای یک ماه کامل محاسبه خواهد شد

 

حق بیمه مربوط به تغییرات ماهانه بیمه شدگان که به وسیله الحاقیه تعیین می گردد، میبایست همراه با حق بیمه سایر بیمه شدگان پرداخت گردد

 

با حذف هر یک از بیمه شدگان و در صورت دریافت هزینه درمانی، بیمه گذار ملزم به پرداخت حق بیمه آنان تا پایان قرارداد است. به استتثناء بیمه شدگانی که در طول مدت قرارداد فوت مینمایند

 

تبصره: در صورت فسخ بیمه نامه از طرف بیمه گذار این بند نیز اعمال میگردد

 

عدم انجام تعهدات بیمه گر به علت تاخیر و یا امتناع بیمه گذار از پرداخت حق بیمه به هیچ وجه رافع مسئولیت بیمه گذار در پرداخت حق بیمه نیست و بیمه گذار در هرحال موظف و مکلف است حق بیمه متعلقه را در موعد مقرر به بیمه گر پرداخت نماید. حق بیمه متعلق به بیمه شدگانی که اعلام انصراف نموده اند، قابل استرداد نیست

 

در گرو ه های کمتر از 1000 نفر، برای بیمه شدگان 60 تا 70 سال 50 درصد حق بیمه پایه و برای بیمه شدگان بالای 70 سال تمام 100 درصد حق بیمه پایه اعلام شده به عنوان حق بیمه اضافی منظور میگردد با توجه به این که نرخ حق بیمه براساس تعداد بیمه شدگان اعلامی ازطرف بیمه گذار میباشد، لذا هر گونه افزایش و یا کاهش در طول مدت قرارداد که در تغییر نرخ حق بیمه موثر باشد، موجب تعدیل آن خواهد شد

 

پوشش والدین غیر تحت تکفل، همسر و فرزندان غیر تحت تکفل با دو برابر حق بیمه امکان پذیر است

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

سایر موارد

 

این بیمه نامه مکمل بیمه خدمات درمانی و سازمان تامین اجتماعی و بیمه گران پایه مشابه میباشد (بیمه گر اول)، لذا بیمه شدگان باید در ابتدا به مراجع مذکور مراجعه نموده و پس از دریافت سهم خسارت از این مراکز، رونوشت برابر اصل مدارک مربوطه را به انضمام رونوشت چک دریافتی، به بیمه دی تحویل نمایند

 

چنانچه سهم بیمه گر اول از فرانشیز قرارداد کمتر باشد میزان فرانشیز قابل اعمال و محاسبه معادل مابه التفاوت سهم بیمه گر اول از فرانشیز قراردادخواهد بود

 

بیمه شده در انتخاب هریک از بیمارستانهای داخل کشور آزاد است. در مواردی که بیمه شده با معرفی نامه بیمه گر از مراکز درمانی طرف قرارداد استفاده کند، صورتحساب مرکز درمانی مبنای محاسبه هزینه های مورد تعهد بیمه گر خواهد بود. چنانچه بیمه شده بدون معرفینامه به مراکزدرمانی طرف قرارداد بیمه گر مراجعه کند، هزینه های مربوطه حداکثر تا سقف تعرفه مندرج در قرارداد بیمه گر با مرکز درمانی مربوطه و تا سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت خواهد شد. در صورتی که بیمه شده به مراکز درمانی غیرطرف قرارداد بیمه َگر مراجعه کند، پس از پرداخت هزینه مربوطه باید صورتحساب مرکز درمانی را به انضمام نظریه پزشک و یا پزشکان معالج در خصوص علت بیماری و شرح معالجات انجام شده را به بیمه گرتحویل دهد،

 

این هزینه ها مطابق با تعرفه تشخیصی- درمانی مصوب مراجع ذیصالح قانونی در زمان تحقق هزینه ها محاسبه خواهد شد  

 

در خصوص هزینه دستمزد پزشکان، با ارائه معرفینامه بیمه دی به مراکز طرف قرارداد، مابه التفاوت حق الزحمه دریافتی پزشکان قابل پرداخت نمیباشد

 

کلیه هزینه های پاراکلینیکی و بیمارستانی، طبق تعرفه وزارت بهداشت و درمان و کتاب ارزشهای نسبی و خدمات مراقبت های سلامت در جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهد شد

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

تبصره:1 خدمات دندانپزشکی نیز براساس تعرفه های سندیکای بیمه گران ایران قابل پرداخت است

 

تبصره:2 هزینه های ویزیت براساس آخرین تعرفه های مصوب هیئت وزیران پرداخت میگردد

 

هزینه های پزشکی و بیمارستانی بیمه شدگانی که به علت عدم امکان معالجه در داخل کشور با تشخیص پزشک معالج بیمه شده و با تایید بیمه گر به خارج اعزام میگردند و یا هنگام مسافرت به خارج از کشور نیاز به تشخیص و معالجه پیدا میکنند در صورتی که سفارت یا کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه، صورت حسابهای آنان را تایید کند تا سقف هزینه های مورد تعهد بیمه گر مندرج در بیمه نامه پرداخت خواهد شد

 

در صورت عدم هر یک از شرایط فوق، هزینه های انجام شده با توجه به بالاترین تعرفه مصوب هیئت وزیران محاسبه خواهد شد

 

میزان خسارت براساس نرخ ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمان ترخیص از بیمارستان محاسبه خواهد شد

 

چنانچه در مدت بستری، بیمه نامه منقضی شود بیمه گر متعهد به پرداخت هزینه های تحت پوشش تا تاریخ ترخیص است

 

اعمال جراحی فتق نافی، فتق شکمی، بلفاروپالستی، سپتوپالستی، استرابیسم، عیوب انکساری و چاقی مفرط میبایست قبل از عمل به تاییدپزشک معتمد بیمه گر برسد

 

هزینه های مربوط به عینک طبی یا لنز تماسی طبی با ارائه اسناد مربوطه هر دو سال یکبار قابل پرداخت میباشد

 

دوره انتظار استفاده از پوشش زایمان 9 ماه است. چنانچه بیمه شده سابقه پیوسته پوشش درمان تکمیلی داشته باشد، دوره انتظار پوشش زایمان اعمال نخواهد شد

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

 

دوره انتظار استفاده از پوششهای بستری، جراحی عمومی و جراحی تخصصی 3 ماه است

 

درصورتی که شروع این قرارداد بلافاصله بعد از انقضاء و یا حداکثر 30 روز پس از پایان قرارداد بیمه درمان تکمیلی سال گذشته نزد بیمه گر قبلی باشد، ارائه تصویر قرارداد ولیست بیمه شدگانی که به تایید بیمه گر قبلی رسیده باشند، جهت حذف دوره انتظار الزامی است

 

خسارات مربوط به کارکنان شاغل با تابعیت غیرایرانی تنها در صورتی قابل پرداخت است که دارای پروانه کار معتبر از مراجع ذی صلاح، جمهوری اسلامی ایران باشند

 

خطرات ناشی از انفجار یا عملکرد ادوات جنگی بازمانده از جنگ تحمیلی در شمول تعهدات این قرارداد میباشد، مشروط به اینکه بیمه شده به قصد بازدید از مناطق عملیاتی در دوران جنگ تحمیلی و یا خنثی سازی ادوات جنگی در محل حضور نیافته باشد

 

درصورت بروز خطرات موضوع بیمه، خسارتهای بیمارستانی و پاراکلینیکی به حساب بیمه شده اصلی واریز خواهد شد شماره شبا یا شماره حساب اعلام شده از سوی بیمه گذار برای بیمه شده اصلی

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

 

اشتباه در محاسبات و پرداخت حق بیمه و خسارت از ناحیه طرفین قابل برگشت می باشد

 

مرور زمان دعاوی ناشی از تعهدات بیمه گر یکسال از تاریخ انقضاء مدت قرارداد میباشد

 

چنانچه موارد مذکور در بیمه نامه و ضمائم و ملحقاتی که بعداٌ و درصورت لزوم صادر میشود، با نظرات بیمه گذار مطابقت نداشته باشد، بیمه گذار موظف است حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ دریافت، تقاضای تصحیح آن را بنماید. در غیر اینصورت مراتب تایید شده تلقی خواهد شد. هرگونه عملی خلاف این شرط منوط به تایید کتبی بیمه گر خواهد بود

 

پرداخت حق بیمه از سوی بیمه گذار و قبول آن از طرف بیمه گر به منزله تایید بیمه نامه از ناحیه طرفین میباشد

 

درصورتی که هریک از طرفین حداقل یک ماه قبل از انقضا قرارداد عدم تمایل خود را نسبت به ادامه آن کتبی به طرف دیگر اعلام ننمایند قرارداد برای مدت یک سال دیگر تجدید شده با حق بیمه جدیدو از تاریخ پرداخت حق بیمه معتبر شناخته خواهد شد. حق تحقیق، بررسی و تائید درخصوص چگونگی درمان بیمه شده و بررسی مدارک پزشکی برای بیمه گر محفوظ میباشد

 

بیمه گر یا بیمه گذار میتوانند اختلافات خود را تا حد امکان از طریق مذاکره حل و فصل نمایند و چنانچه اختلاف از طریق مذاکره حل و فصل نشد ،از طریق داوری یا مراجعه به دادگاه حل و فصل نمایند. برای اجرای داوری، طرفین میتوانند یک نفر داور مرضی الطرفین را انتخاب کنند. درصورت عدم توافق برای انتخاب داور مرضی الطرفین هر یک از طرفین داور انتخابی خود را به صورت کتبی به طرف دیگر معرفی میکند. داوران منتخب داور سومی را انتخاب و پس از رسیدگی به موضوع اختلاف با اکثریت آراء اقدام به صدور رای داوری میکنند. هر یک از طرفین حق الزحمه داور انتخابی خود را میپردازد و حق الزحمه داور سوم به تساوی تقسیم میشود. در صورتی که داوران منتخب برای انتخاب داور سوم به توافق نرسند موضوع از طریق مراجعه به دادگاه حل و فصل میشود

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

شرایط عمومی منحصراً در موارد پیشبینی نشده نافذ خواهد بود. در صورت مغایرت در تفسیر و اجرای قرارداد "متن، الحاقیه ها و شرایط عمومی بیمه گری "قرارداد حاکم است

 

به موجب آئین نامه 99 مصوب شورای عالی بیمه موارد زیر خارج از تعهد بیمه گران است

 

  • اعمال جراحی که به منظور زیبایی انجام میشود مگر اینکه ناشی از وقوع حادثه در مدت بیمه باشد

 

  • عیوب مادرزادی مگر اینکه طبق تشخیص پزشک معالج و تأیید پزشک معتمد بیمه گر، رفع این عیوب جنبه درمانی داشته باشد

​​​​​​​

  • سقط جنین مگر در موارد قانونی با تشخیص پزشک معالج

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

  • ترک اعتیاد

 

  • عوارض مستقیم ناشی از مصرف مواد مخدر، روان­گردان و مشروبات الکلی به تشخیص پزشک معالج

 

  • خودکشی و اعمال مجرمانه بیمه شده به تشخیص مراجع ذیصالح

 

  • حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و آتشفشان

 

  • جنگ، شورش، اغتشاش، بلوا، اعتصاب، قیام، آشوب، کودتا، اقدامات احتیاطی مقامات نظامی و انتظامی، عملیات خرابکارانه و بنا به تأیید مراجع ذیصالح

 

  • فعل و انفعاالت هسته ای

 

  • هزینه اتاق خصوصی مگر در موارد ضروری به تشخیص پزشک معالج و تأیید پزشک معتمد بیمه گر

 

  • هزینه همراه بیماران بین 1۰ تا ۷۰ سال مگر در موارد ضروری به تشخیص پزشک معالج و تایید پزشک معتمد بیمه گر

 

  • هزینه های چکاپ گروهی و معاینات گروهی و طب کار

 

  • لوازم بهداشتی و آرایشی که جنبه دارویی ندارند، مگر به تشخیص پزشک معتمد بیمه گر

 

  • جراحی فک مگر آنکه به علت وجود تومور و یا وقوع حادثه تحت پوشش باشد

 

  • هزینه های مربوط به معلولیت ذهنی و ازکارافتادگی کلی

 

  • رفع عیوب انکساری چشم در مواردی که به تشخیص پزشک معتمد بیمه گر درجه نزدیک بینی، دوربینی، آستیگمات یا جمع قدر مطلق نقص بینایی هر چشم کمتر از ۳ دیوپتر باشد

 

  • کلیه هزینه های پزشکی که در مراحل تحقیقاتی بوده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعرفه درمانی آنها را اعلام نکرده است

 

  • جنون

 

  •  جراحي لثه

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

با توجه به این که بیمه تکمیلی دی به صورت گروهی ارائه می‌شود، حداقل تعداد نفرات لازم برای انجام بیمه تکمیلی ۵۰ نفر می‌باشد.

 

در بیمه تکمیلی دی حداکثر سن بیمه شده برای گروه‌های کمتر از ۱۰۰۰ نفر، ۶۰ سال است، و برای سن بیش از ۶۰ سال، شرکت بیمه گر‌ می‌تواند با دریافت حق بیمه اضافی، پوشش بیمه درمانی را ادامه دهد. در صورتی که سن بیمه شده در شروع قرارداد کمتر از ۶۰ سال باشد پوشش بیمه ای تا پایان مدت قرارداد ادامه خواهد یافت.

 

در بیمه تکمیلی دی برای پرداخت خسارت در عمل‌های جراحی زیر نیاز به تایید پزشک معتمد قبل از عمل جراحی دارد:

 

  • جراحی‌های بینی: گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع و علت بیماری به همراه کلیشه و گزارش سی‌تی‌اسکن یا رادیوگرافی (جراحی زیبایی رینوپلاستی در تعهد نمی‌باشد).

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

  • رفع عیوب انکساری چشم(لیزیک): گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع و علت بیماری به همراه برگه اپتومتری با ذکر نمره چشم کامپیوتری جراحی چشم شامل افتادگی پلک

 

  • استرابیسم(انحراف چشم): گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع و علت بیماری به همراه معاینه توسط پزشک معتمد بیمه‌گر و گزارش پریمتری

 

  • هرنی شکمی: گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع و علت بیماری به همراه معاینه توسط پزشک معتمد بیمه‌گر به اضافه

 

  • سونوگرافی

 

  • کلیه جراحی‌های پلاستیک:  گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع و علت بیماری به همراه معاینه توسط پزشک معتمد بیمه‌گر

 

  • جراحی‌های چاقی مفرط: معاینه بالینی بیمه شده توسط پزشک معتمد

 

  • بیماری‌های اعصاب و روان: گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع و علت بیماری با مهر پزشک مربوطه

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

فرانشیز بیمه تکمیلی دی

 

فرانشیز، سهم بيمه‌شده يا بيمه‌گذار از خسارت قابل پرداخت است که ميزان آن در شرايط خصوصي بيمه‌نامه، تعيين مي‌شود. میزان فرانشیز در بیمه‌نامه‌های تکمیلی بر اساس شرایط مورد توافق گرفته در هر بیمه نامه تعیین می‌شود. در بیمه نامه‌ها با تعداد نفرات بالا و یا پرداخت حق بیمه اضافی، میزان فرانشیز بیمه نامه صفر می‌باشد.

 

آیا بیمه تکمیلی گروهی دی پوشش زایمان و دندانپزشکی دارد؟

 

میزان پوشش‌ها و تعهدات بیمه نامه بر اساس درخواست فرد بیمه گذار و توافق شرکت بیمه دی در بیمه نامه درج شده و تحت پوشش قرار می‌گیرد، دو پوشش دندانپزشکی و زایمان و میزان سقف تعهدات پوشش‌ها اگر بر اساس توافق طرفین در بیمه نامه خریداری شده باشد، بیمه شده‌ها می‌توانند از این پوشش‌ها استفاده نمایند.

 

در بیمه‌های تکمیلی انفرادی پوشش دندانپزشکی و زایمان بیمه تکمیلی دی بر اساس جدول تعهدات بالا قابل خرید می‌باشد.

 

آیا بیمه تکمیلی دی هزینه عمل بینی را می‌دهد؟

 

در بیمه تکمیلی دی برای جراحی‌های بینی، گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع و علت بیماری به همراه کلیشه و گزارش سی‌تی‌اسکن یا رادیوگرافی (جراحی زیبایی رینوپلاستی در تعهد نمی‌باشد).

 

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

نحوه دریافت خدمات بیمارستانی بیمه تکمیلی دی

 

در صورتی که محل بستری یکی از بیمارستان‌های طرف قرارداد شرکت بیمه دی باشد، بیمه‌شده می‌تواند با معرفی‌نامه بیمه دی، به بیمارستان مراجعه نماید.

 

در صورتی که محل بستری در سایر بیمارستان‌ها (غیر طرف قرارداد با شرکت بیمه دی) باشد، پس از ترخیص و تسویه حساب، همه مدارک بیمارستانی ممهور به مهر بیمارستان و گواهی پزشک را برای شرکت بیمه دی ارسال نماید. هزینه‌های فوق برابر با مفاد قرارداد بیمه و تعرفه بستری و درمان در بیمارستان‌های طرف قرارداد هم درجه و فرانشیز مربوطه محاسبه و پرداخت می‌گردد.

 

در صورت عدم درج حق‌الزحمه پزشکان در صورتحساب، این مبلغ بر اساس مفاد قرارداد با آن مراکز و یا مراکز هم‌درجه تامین می‌گردد.

 

در صورت عدم قرارداد بیمارستان با شرکت بیمه دی، بیمه‌شده ابتدا باید با اصل پرونده به بیمه‌گر پایه خود (ازقبیل تامین اجتماعی و خدمات درمانی و …) مراجعه کرده و پس از دریافت سهم آن، کپی برابر اصل مدارک همراه با گواهی مبلغ پرداختی تحویل شرکت بیمه دی شود.

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

 

نحوه دریافت خسارت بیمه تکمیلی دی برای خدمات پاراکلینیکی

 

در صورتی که بیمه شده به یکی از مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه دی مراجعه کرده باشد می تواند با ارائه معرفی نامه بیمه دی از خدمات استفاده نماید.

 

اگر بیمه شده به سایر مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با شرکت بیمه دی مراجعه نماید، برای دریافت خسارت هزینه‌های پاراکلینیکی باید مدارک زیر به شرکت بیمه دی ارائه شود:

 

برای خرید بیمه تکمیلی دی می‌توانید درخواست بیمه تکمیلی را در سامانه عمرینو از طریق درخواست مشاوره ثبت نموده و با توجه به تعداد نفرات و سن افراد بیمه شده طرح‌های مورد درخواستی‌شما ، بهترین بیمه نامه تکمیلی را با انجام مشاوره رایگان عمرینو و ارائه طرح های مختلف خریداری نمایید. امکان خرید بیمه تکمیلی به صورت آنلاین به صورت انفرادی، خانواده و گروهی از طریق عمرینو امکان پذیر می‌باشد.

 

همراهی در زمان خسارت نیز توسط کارشناسان عمرینو از جمله مزایای خرید بیمه تکمیلی دی از عمرینو می‌باشد که در طول مدت بیمه نامه می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته از این مزیت استفاده نمایید.

 

جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید 

     ویا تماس با شماره های 71057614-021

بیمه زندگی خاورمیانه: همراهی مطمئن برای آینده‌ای روشن

بیمه زندگی خاورمیانه با سال‌ها تجربه و تعهد به ارائه خدمات باکیفیت، توانسته اعتماد هزاران نفر را جلب کند. این شرکت با تمرکز بر نیازهای مشتریان و ارائه راهکارهای نوین بیمه‌ای، جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران به دست آورده است.

بیشتر بخوانید

سوالات متداول بیمه گنجینه طلا

بیمه گنجینه طلا یکی از نوآورانه‌ترین محصولات بیمه‌ای در ایران است که ترکیبی از مزایای بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری در طلا را ارائه می‌دهد. این محصول که توسط شرکت‌های معتبر مانند بیمه زندگی خاورمیانه عرضه می‌شود، به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردش مورد توجه قرار گرفته است. 

بیشتر بخوانید

حقوق دریافتی بازنشستگی سال 1404

با افزایش تورم و تغییرات اقتصادی، آگاهی از وضعیت حقوق بازنشستگی در سال 1404 اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در این مقاله، به بررسی جامع تمامی جوانب حقوق بازنشستگی سال 1404 می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید

طرح بیمه گنجینه طلا

برای اینکه شما ثروتمند شده و همیشه جلو تر از تورم باشید ، ما برای شما بیمه گنجینه طلا را هدیه می دهیم ، شما فقط باید شرایط مالی خود را بیان کنید . باکمترین مبلغ ارزش روز طلا داشته باشید ....

بیشتر بخوانید

تمامی مطالب

وبسایت خرید آنلاین بیمه


اولین مرکز تخصصی بیمه عمر و بازنشستگی (بیمه زندگی ) در ایران طبق استاندارد های جهانی .

تماس با ما


021-71057614

info@omrino.com

فعال در تمام نقاط کشور

مجوز ها


logo-samandehi

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق این سایت متعلق به عمرینو  می‌باشد

قدرت گرفته از کاربلد