بیمه تکمیلی دی از جمله رشتههای بیمه ای میباشد که از نظر میزان حق بیمه پرداختی و تعداد بیمه نامه صادر شده پرتفوی قابل توجهی را در بین شرکتهای بیمه به خود اختصاص داده است. بیمه درمان تکمیلی دی در طرحهای مختلف به صورت بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده ارائه میشود. بیمه شدههای این بیمه نامه میتوانند از پوششها و تعهدات درج شده در بیمه نامه استفاده نمایند. در ادامه به بررسی کامل شرایط و پوششهای بیمه تکمیلی دی میپردازیم.
بیمه تکمیلی گروهی دی
بیمه تکمیلی دی به صورت گروهی برای گروههای مختلف با تعداد نفرات گوناگون ارائه میشود و سازمانها و شرکتهای مختلف میتوانند با تعداد نفرات مختلف بر اساس درخواست خود بیمه نامه تکمیلی گروهی دی را با سقف تعهدات مختلف تهیه نمایند.
بیمه تکمیلی خانواده دی
همه خانواده ها میتوانند طرحهای مختلف بیمه تکمیلی انفرادی را به صورت خانواده با توجه به سن افراد خانواده تهیه نمایند.
خرید بیمه تکمیلی برای جبران خسارت هزینه های درمانی بیمه گذاران دارای مزایای مختلفی می باشد، برخی از مزایای بیمه تکمیلی دی به ترتیب زیر می باشد:
برای سال ۱۴۰۲ ، طرح ویژه شرکت بیمه دی می تواند گزینه مناسبی باشد، چرا که تعهدات بالا و حق بیمه مناسب این بیمه نامه می تواند جبران نیاز بیمه تکمیلی بسیاری از افراد به صورت انفرادی و خانوادگی باشد:
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
فرانشیز سهم بیمه شده از هزینه ها ( در همه طرح ها برای افراد دارای بیمه گر پایه) 20 درصد میباشد
در صورت عدم وجود بیمه گر پایه، فرانشیز 30 درصد لحاظ می شود
دوره انتظار زایمان و خسارات مربوط به بارداری از قبیل سونوگرافی ، ویزیت و دارو و غیره برای فرد باردار 9 ماه است
طرح 7 فقط برای افراد دارای بیمه گر پایه( تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بیمه سلامت ، نیروهای مسلح و ...) قابل خریداری است
بیماری های از قبل موجود در تعهد بیمه گر نمی باشد و درصورتی که منشا بیماری مورد تعهد این بیمه نامه، به قبل ازخرید بیمه نامه برگردد، خارج از تعهد این بیمه نامه است
دوره انتظار پوشش بیمارستانی و اعمال جراحی 3 ماه می باشد.
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
بیمه درمان تکمیلی گروهی دی
شرکت بیمه دی با توجه به تعداد نفرات گروها و بنگاه های مختلف حتی برای گروهای کوچک طرح های زیر را با پوشش های مختلف ارائه می نماید.
پوششهای اصلی بیمه تکمیلی انفرادی دی
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
پوششهای اضافی بیمه تکمیلی انفرادی دی
در بیمه درمان تکمیلی دی، بیمه گذار میتواند با پرداخت حق بیمه اضافی پوششهای زیر را به بیمه نامه خود اضافه نماید. هر پوشش حق بیمه جداگانهای دارد که بر اساس سقف تعهدات و نوع پوشش و تعداد نفرات بیمه شده این مبلغ محاسبه و اعلام میشود
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
سازمان ها و بنگاه های کوچک با گروه های شغلی تولیدی، صنعتی و اداری با حداقل (تعداد 10 نفر )بیمه شده اصلی به همراه اعضای تحت تکفل و حداکثر تعداد 500 نفر مشمول این طرح ها هستند
چنانچه متقاضی بخواهد هر یک از طرح های پوشش های پایه را انتخاب نماید، میتواند پوشش های اضافی مختص به طرح انتخابی خود در جدول پوشش های مازاد را تهیه نماید. در صورتی که بیمه گذار متقاضی طرح های مازاد پایینتر باشند تعهدات مد نظررا می تواند درخواست دهد
پوششهای پایه به صورت جداگانه قابل خریداری است اما پوششهای اضافی منوط به تهیه پوشش های پایه است
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
فرانشیز طرح های پایه و اضافی قابل تغییر به فرانشیزهای متفاوت میباشد که به ازای هر 10 % افزایش فرانشیز، 10 % از حق بیمه کسر میگردد
برای گروه های زیر 70 نفر، صرفا انتخاب یک طرح میسر است. در گروه های بالای 70 نفر حداقل 30 درصد از افراد می توانند یک طرح متفاوت انتخاب کنند
در صورتی که بیمه گذار قبل از صدور این بیمه نامه تحت پوشش بیمه تکمیلی گروهی در هر یک از شرکتهای بیمه باشد به شرط اتصال بیمه ای، دوره انتظار با مجوز بیمه دی قابل حذف خواهد بود
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
طرح های ویژه بیمه درمان گروهی دی سال 1402
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
بیمه شدگان
کلیه کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی بیمه گذار به اتفاق اعضای خانواده افراد تحت تکفل آنها
منظور از اعضای خانواده، افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی شامل همسر، فرزندان و پدر و مادر است که به تبع بیمه شده اصلی دارای بیمه گر پایه باشند
افراد مشروح زیر تحت پوشش این قرارداد هستند، مشروط برآنکه در زمان انعقاد قرارداد لیست اسامی آنان به بیمه گر ارائه و حق بیمه آنها براساس شرایط مندرج در متن و یا ضمائم آن پرداخت شود
فرزندان ذکور حداکثر تا 20 سالگی تمام و درصورت اشتغال به تحصیل دوره دانشگاهی ( تا 25 سالگی تمام)، دانشجویان رشته پزشکی تا سن 26 سال تمام، مشمول بیمه خواهند بود به شرط مجرد بودن وعدم اشتغال به کار
فرزندان اناث تا زمان ازدواج و یا اشتغال به کار ،میتوانند تحت پوشش قرار گیرند
تبصره: فرزندان مونث مطلقه تا زمان رجوع و یا ازدواج مجدد و به شرط عدم اشتغال تحت پوشش میباشند
پوشش بیمه ای فرزندان ذکورکه در شروع قرارداد مشمول بیمه شده اند، تا پایان سال بیمه ای ادامه خواهد داشت
امکان دریافت بیمه تکمیلی برای مشاوران خارج از لیست تامین اجتماعی و بازنشستگان در طرح ها وجود ندارد
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
تبصره: مهلت تکمیل مدارک و ارسال مجدد آن پس از عودت، حداکثر دو ماه از تاریخ عودت مدارک میباشد
وظایف بیمه گذار
مشخصات کامل بیمه شدگان و افراد تحت تکفل آنان را با ذکر شماره ردیف، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه ، کد ملی، تاریخ تولد روز، ماه، سال، نام پدر و نسبت فرد با بیمه شده اصلی و همچنین شماره شبای حساب بانکی بیمه شده اصلی به بیمه گر ارائه و تائید آن را دریافت نماید
افزایش در گروه بیمه شدگان در طول مدت بیمه منوط به استخدام جدید ، ازدواج ، تولد و فرزندان اناث مطلقه میباشد به شرط اعالم کتبی مشخصات
بیمه شدگان حداکثر ظرف مدت 1 ماه بعد از تاریخ استخدام، انتقال، ازدواج، تولد و طلاق، تاریخ موثر برای افزایش این بیمه شدگان خواهد بود
کاهش ازگروه بیمه شدگان شامل افراد مستعفی ، اخراج ، پایان خدمت، متوفی، خروج از کفالت میباشد ،منوط به اعلام کتبی مشخصات بیمه شدگان حداکثر ظرف مدت 1 ماه بعد از تاریخ هرکدام از موارد مذکور
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
مدارک و اسناد برای پرداخت خسارات بیمارستانی در صورت مراجعه به مراكز غیر طرف قرارداد و یا پرداخت مستقیم توسط بیمه شده
مدارک و اسناد الزم برای پرداخت خسارات پاراكلینیکی
تبصره: با توجه به حذف دفترچه های درمانی در صورت استفاده انلاین از خدمات بیمه گر پایه(تامین اجتماعی و بیمه سلامت) چاپ پرینت از سامانه بیمه گر پایه و یا درج شماره پیگیری سامانه بیمه پایه در دستور پزشک معالج الزامی است
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
مدارک و اسناد الزم برای پرداخت خسارات دندانپزشکی
مدارک لازم برای پرداخت خسارت تجهیزات پزشکی (ایمپلنت كارگذاری شده در بدن حین عمل جراحی)
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
صورتحساب بیمارستانی مرتبط با جراحی
بررسی مدارک درمانی
به منظور تسریع در رسیدگی و پرداخت خسارت بیمه شدگان، حق تحقیق در مورد چگونگی درمان و معالجات انجام شده و همچنین بررسی نسخ و مدارک مربوطه برای بیمه گر محفوظ میباشد
در خصوص هزینه های عینک در صورت نیاز و تشخیص بیمه گر الزم است بیمه شدگان جهت معاینه و کنترل عینک خریداری شده به اپتومتریست معتمد بیمه گر ارجاع و خسارت عینک پس از تایید اپتومتریست معتمد قابل رسیدگی خواهد بود
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
در خصوص سایر هزینه های درمانی ارائه شده توسط بیمه شدگان در صورت نیاز و تشخیص بیمه گر، خسارت مربوطه طبق تایید پزشک معتمد بیمه گر قابل رسیدگی خواهد بود
استثنائات عمومی
علاوه بر استثنائات ماده 10شرایط عمومی بیمه نامه های درمان آیین نامه شماره 99 بیمه های درمان( مصوب شورای عالی بیمه)، کلیه هزینه های زیر از شمول تعهدات بیمه گر خارج است
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
تبصره: حوادث ترافیکی که در طول بیمه نامه حادث شده و 2 ماه از تاریخ حادثه گذشته باشد، مازاد بر تعهد دانشگاه های علوم پزشکی، تحت پوشش خواهد بود
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
دریافت حق بیمه و عدم وصول حق بیمه
بیمه گذار متعهد است حق بیمه متعلق به قرارداد را با توجه به شرایط قرارداد و الحاقیه های آن پرداخت نماید. درغیر این صورت تعهدات بیمه گر از تاریخ سررسید حق بیمه پرداخت نشده به حالت تعلیق درآمده و در زمان تعلیق بیمه گر هیچگونه تعهدی نسبت به جبران خسارت وارده به بیمه شدگان را ندارد و بروز هرگونه مشکلی در این خصوص به عهده بیمه گذار خواهد بود
اعتبار قرارداد منوط به پرداخت اقساط حق بیمه طبق مفاد بیمه نامه میباشد
حق بیمه بیمه شدگانی که در طول هر ماه به صورت اسامی بیمه شدگان اضافه و یا حذف خواهند شد بدون توجه به کسر ماه بر مبنای یک ماه کامل محاسبه خواهد شد
حق بیمه مربوط به تغییرات ماهانه بیمه شدگان که به وسیله الحاقیه تعیین می گردد، میبایست همراه با حق بیمه سایر بیمه شدگان پرداخت گردد
با حذف هر یک از بیمه شدگان و در صورت دریافت هزینه درمانی، بیمه گذار ملزم به پرداخت حق بیمه آنان تا پایان قرارداد است. به استتثناء بیمه شدگانی که در طول مدت قرارداد فوت مینمایند
تبصره: در صورت فسخ بیمه نامه از طرف بیمه گذار این بند نیز اعمال میگردد
عدم انجام تعهدات بیمه گر به علت تاخیر و یا امتناع بیمه گذار از پرداخت حق بیمه به هیچ وجه رافع مسئولیت بیمه گذار در پرداخت حق بیمه نیست و بیمه گذار در هرحال موظف و مکلف است حق بیمه متعلقه را در موعد مقرر به بیمه گر پرداخت نماید. حق بیمه متعلق به بیمه شدگانی که اعلام انصراف نموده اند، قابل استرداد نیست
در گرو ه های کمتر از 1000 نفر، برای بیمه شدگان 60 تا 70 سال 50 درصد حق بیمه پایه و برای بیمه شدگان بالای 70 سال تمام 100 درصد حق بیمه پایه اعلام شده به عنوان حق بیمه اضافی منظور میگردد با توجه به این که نرخ حق بیمه براساس تعداد بیمه شدگان اعلامی ازطرف بیمه گذار میباشد، لذا هر گونه افزایش و یا کاهش در طول مدت قرارداد که در تغییر نرخ حق بیمه موثر باشد، موجب تعدیل آن خواهد شد
پوشش والدین غیر تحت تکفل، همسر و فرزندان غیر تحت تکفل با دو برابر حق بیمه امکان پذیر است
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
سایر موارد
این بیمه نامه مکمل بیمه خدمات درمانی و سازمان تامین اجتماعی و بیمه گران پایه مشابه میباشد (بیمه گر اول)، لذا بیمه شدگان باید در ابتدا به مراجع مذکور مراجعه نموده و پس از دریافت سهم خسارت از این مراکز، رونوشت برابر اصل مدارک مربوطه را به انضمام رونوشت چک دریافتی، به بیمه دی تحویل نمایند
چنانچه سهم بیمه گر اول از فرانشیز قرارداد کمتر باشد میزان فرانشیز قابل اعمال و محاسبه معادل مابه التفاوت سهم بیمه گر اول از فرانشیز قراردادخواهد بود
بیمه شده در انتخاب هریک از بیمارستانهای داخل کشور آزاد است. در مواردی که بیمه شده با معرفی نامه بیمه گر از مراکز درمانی طرف قرارداد استفاده کند، صورتحساب مرکز درمانی مبنای محاسبه هزینه های مورد تعهد بیمه گر خواهد بود. چنانچه بیمه شده بدون معرفینامه به مراکزدرمانی طرف قرارداد بیمه گر مراجعه کند، هزینه های مربوطه حداکثر تا سقف تعرفه مندرج در قرارداد بیمه گر با مرکز درمانی مربوطه و تا سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت خواهد شد. در صورتی که بیمه شده به مراکز درمانی غیرطرف قرارداد بیمه َگر مراجعه کند، پس از پرداخت هزینه مربوطه باید صورتحساب مرکز درمانی را به انضمام نظریه پزشک و یا پزشکان معالج در خصوص علت بیماری و شرح معالجات انجام شده را به بیمه گرتحویل دهد،
این هزینه ها مطابق با تعرفه تشخیصی- درمانی مصوب مراجع ذیصالح قانونی در زمان تحقق هزینه ها محاسبه خواهد شد
در خصوص هزینه دستمزد پزشکان، با ارائه معرفینامه بیمه دی به مراکز طرف قرارداد، مابه التفاوت حق الزحمه دریافتی پزشکان قابل پرداخت نمیباشد
کلیه هزینه های پاراکلینیکی و بیمارستانی، طبق تعرفه وزارت بهداشت و درمان و کتاب ارزشهای نسبی و خدمات مراقبت های سلامت در جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهد شد
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
تبصره:1 خدمات دندانپزشکی نیز براساس تعرفه های سندیکای بیمه گران ایران قابل پرداخت است
تبصره:2 هزینه های ویزیت براساس آخرین تعرفه های مصوب هیئت وزیران پرداخت میگردد
هزینه های پزشکی و بیمارستانی بیمه شدگانی که به علت عدم امکان معالجه در داخل کشور با تشخیص پزشک معالج بیمه شده و با تایید بیمه گر به خارج اعزام میگردند و یا هنگام مسافرت به خارج از کشور نیاز به تشخیص و معالجه پیدا میکنند در صورتی که سفارت یا کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه، صورت حسابهای آنان را تایید کند تا سقف هزینه های مورد تعهد بیمه گر مندرج در بیمه نامه پرداخت خواهد شد
در صورت عدم هر یک از شرایط فوق، هزینه های انجام شده با توجه به بالاترین تعرفه مصوب هیئت وزیران محاسبه خواهد شد
میزان خسارت براساس نرخ ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمان ترخیص از بیمارستان محاسبه خواهد شد
چنانچه در مدت بستری، بیمه نامه منقضی شود بیمه گر متعهد به پرداخت هزینه های تحت پوشش تا تاریخ ترخیص است
اعمال جراحی فتق نافی، فتق شکمی، بلفاروپالستی، سپتوپالستی، استرابیسم، عیوب انکساری و چاقی مفرط میبایست قبل از عمل به تاییدپزشک معتمد بیمه گر برسد
هزینه های مربوط به عینک طبی یا لنز تماسی طبی با ارائه اسناد مربوطه هر دو سال یکبار قابل پرداخت میباشد
دوره انتظار استفاده از پوشش زایمان 9 ماه است. چنانچه بیمه شده سابقه پیوسته پوشش درمان تکمیلی داشته باشد، دوره انتظار پوشش زایمان اعمال نخواهد شد
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
دوره انتظار استفاده از پوششهای بستری، جراحی عمومی و جراحی تخصصی 3 ماه است
درصورتی که شروع این قرارداد بلافاصله بعد از انقضاء و یا حداکثر 30 روز پس از پایان قرارداد بیمه درمان تکمیلی سال گذشته نزد بیمه گر قبلی باشد، ارائه تصویر قرارداد ولیست بیمه شدگانی که به تایید بیمه گر قبلی رسیده باشند، جهت حذف دوره انتظار الزامی است
خسارات مربوط به کارکنان شاغل با تابعیت غیرایرانی تنها در صورتی قابل پرداخت است که دارای پروانه کار معتبر از مراجع ذی صلاح، جمهوری اسلامی ایران باشند
خطرات ناشی از انفجار یا عملکرد ادوات جنگی بازمانده از جنگ تحمیلی در شمول تعهدات این قرارداد میباشد، مشروط به اینکه بیمه شده به قصد بازدید از مناطق عملیاتی در دوران جنگ تحمیلی و یا خنثی سازی ادوات جنگی در محل حضور نیافته باشد
درصورت بروز خطرات موضوع بیمه، خسارتهای بیمارستانی و پاراکلینیکی به حساب بیمه شده اصلی واریز خواهد شد شماره شبا یا شماره حساب اعلام شده از سوی بیمه گذار برای بیمه شده اصلی
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
اشتباه در محاسبات و پرداخت حق بیمه و خسارت از ناحیه طرفین قابل برگشت می باشد
مرور زمان دعاوی ناشی از تعهدات بیمه گر یکسال از تاریخ انقضاء مدت قرارداد میباشد
چنانچه موارد مذکور در بیمه نامه و ضمائم و ملحقاتی که بعداٌ و درصورت لزوم صادر میشود، با نظرات بیمه گذار مطابقت نداشته باشد، بیمه گذار موظف است حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ دریافت، تقاضای تصحیح آن را بنماید. در غیر اینصورت مراتب تایید شده تلقی خواهد شد. هرگونه عملی خلاف این شرط منوط به تایید کتبی بیمه گر خواهد بود
پرداخت حق بیمه از سوی بیمه گذار و قبول آن از طرف بیمه گر به منزله تایید بیمه نامه از ناحیه طرفین میباشد
درصورتی که هریک از طرفین حداقل یک ماه قبل از انقضا قرارداد عدم تمایل خود را نسبت به ادامه آن کتبی به طرف دیگر اعلام ننمایند قرارداد برای مدت یک سال دیگر تجدید شده با حق بیمه جدیدو از تاریخ پرداخت حق بیمه معتبر شناخته خواهد شد. حق تحقیق، بررسی و تائید درخصوص چگونگی درمان بیمه شده و بررسی مدارک پزشکی برای بیمه گر محفوظ میباشد
بیمه گر یا بیمه گذار میتوانند اختلافات خود را تا حد امکان از طریق مذاکره حل و فصل نمایند و چنانچه اختلاف از طریق مذاکره حل و فصل نشد ،از طریق داوری یا مراجعه به دادگاه حل و فصل نمایند. برای اجرای داوری، طرفین میتوانند یک نفر داور مرضی الطرفین را انتخاب کنند. درصورت عدم توافق برای انتخاب داور مرضی الطرفین هر یک از طرفین داور انتخابی خود را به صورت کتبی به طرف دیگر معرفی میکند. داوران منتخب داور سومی را انتخاب و پس از رسیدگی به موضوع اختلاف با اکثریت آراء اقدام به صدور رای داوری میکنند. هر یک از طرفین حق الزحمه داور انتخابی خود را میپردازد و حق الزحمه داور سوم به تساوی تقسیم میشود. در صورتی که داوران منتخب برای انتخاب داور سوم به توافق نرسند موضوع از طریق مراجعه به دادگاه حل و فصل میشود
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
شرایط عمومی منحصراً در موارد پیشبینی نشده نافذ خواهد بود. در صورت مغایرت در تفسیر و اجرای قرارداد "متن، الحاقیه ها و شرایط عمومی بیمه گری "قرارداد حاکم است
به موجب آئین نامه 99 مصوب شورای عالی بیمه موارد زیر خارج از تعهد بیمه گران است
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
با توجه به این که بیمه تکمیلی دی به صورت گروهی ارائه میشود، حداقل تعداد نفرات لازم برای انجام بیمه تکمیلی ۵۰ نفر میباشد.
در بیمه تکمیلی دی حداکثر سن بیمه شده برای گروههای کمتر از ۱۰۰۰ نفر، ۶۰ سال است، و برای سن بیش از ۶۰ سال، شرکت بیمه گر میتواند با دریافت حق بیمه اضافی، پوشش بیمه درمانی را ادامه دهد. در صورتی که سن بیمه شده در شروع قرارداد کمتر از ۶۰ سال باشد پوشش بیمه ای تا پایان مدت قرارداد ادامه خواهد یافت.
در بیمه تکمیلی دی برای پرداخت خسارت در عملهای جراحی زیر نیاز به تایید پزشک معتمد قبل از عمل جراحی دارد:
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
فرانشیز بیمه تکمیلی دی
فرانشیز، سهم بيمهشده يا بيمهگذار از خسارت قابل پرداخت است که ميزان آن در شرايط خصوصي بيمهنامه، تعيين ميشود. میزان فرانشیز در بیمهنامههای تکمیلی بر اساس شرایط مورد توافق گرفته در هر بیمه نامه تعیین میشود. در بیمه نامهها با تعداد نفرات بالا و یا پرداخت حق بیمه اضافی، میزان فرانشیز بیمه نامه صفر میباشد.
آیا بیمه تکمیلی گروهی دی پوشش زایمان و دندانپزشکی دارد؟
میزان پوششها و تعهدات بیمه نامه بر اساس درخواست فرد بیمه گذار و توافق شرکت بیمه دی در بیمه نامه درج شده و تحت پوشش قرار میگیرد، دو پوشش دندانپزشکی و زایمان و میزان سقف تعهدات پوششها اگر بر اساس توافق طرفین در بیمه نامه خریداری شده باشد، بیمه شدهها میتوانند از این پوششها استفاده نمایند.
در بیمههای تکمیلی انفرادی پوشش دندانپزشکی و زایمان بیمه تکمیلی دی بر اساس جدول تعهدات بالا قابل خرید میباشد.
آیا بیمه تکمیلی دی هزینه عمل بینی را میدهد؟
در بیمه تکمیلی دی برای جراحیهای بینی، گواهی پزشک معالج مبنی بر نوع و علت بیماری به همراه کلیشه و گزارش سیتیاسکن یا رادیوگرافی (جراحی زیبایی رینوپلاستی در تعهد نمیباشد).
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
نحوه دریافت خدمات بیمارستانی بیمه تکمیلی دی
در صورتی که محل بستری یکی از بیمارستانهای طرف قرارداد شرکت بیمه دی باشد، بیمهشده میتواند با معرفینامه بیمه دی، به بیمارستان مراجعه نماید.
در صورتی که محل بستری در سایر بیمارستانها (غیر طرف قرارداد با شرکت بیمه دی) باشد، پس از ترخیص و تسویه حساب، همه مدارک بیمارستانی ممهور به مهر بیمارستان و گواهی پزشک را برای شرکت بیمه دی ارسال نماید. هزینههای فوق برابر با مفاد قرارداد بیمه و تعرفه بستری و درمان در بیمارستانهای طرف قرارداد هم درجه و فرانشیز مربوطه محاسبه و پرداخت میگردد.
در صورت عدم درج حقالزحمه پزشکان در صورتحساب، این مبلغ بر اساس مفاد قرارداد با آن مراکز و یا مراکز همدرجه تامین میگردد.
در صورت عدم قرارداد بیمارستان با شرکت بیمه دی، بیمهشده ابتدا باید با اصل پرونده به بیمهگر پایه خود (ازقبیل تامین اجتماعی و خدمات درمانی و …) مراجعه کرده و پس از دریافت سهم آن، کپی برابر اصل مدارک همراه با گواهی مبلغ پرداختی تحویل شرکت بیمه دی شود.
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
نحوه دریافت خسارت بیمه تکمیلی دی برای خدمات پاراکلینیکی
در صورتی که بیمه شده به یکی از مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه دی مراجعه کرده باشد می تواند با ارائه معرفی نامه بیمه دی از خدمات استفاده نماید.
اگر بیمه شده به سایر مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با شرکت بیمه دی مراجعه نماید، برای دریافت خسارت هزینههای پاراکلینیکی باید مدارک زیر به شرکت بیمه دی ارائه شود:
برای خرید بیمه تکمیلی دی میتوانید درخواست بیمه تکمیلی را در سامانه عمرینو از طریق درخواست مشاوره ثبت نموده و با توجه به تعداد نفرات و سن افراد بیمه شده طرحهای مورد درخواستیشما ، بهترین بیمه نامه تکمیلی را با انجام مشاوره رایگان عمرینو و ارائه طرح های مختلف خریداری نمایید. امکان خرید بیمه تکمیلی به صورت آنلاین به صورت انفرادی، خانواده و گروهی از طریق عمرینو امکان پذیر میباشد.
همراهی در زمان خسارت نیز توسط کارشناسان عمرینو از جمله مزایای خرید بیمه تکمیلی دی از عمرینو میباشد که در طول مدت بیمه نامه میتوانید به صورت ۲۴ ساعته از این مزیت استفاده نمایید.
جهت درخواست بهترین مشاوره رایگان کلیک نمایید
ویا تماس با شماره های 71057614-021
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، شنبه 30 تیرماه 1403 در هتل ارم تهران برگزار شد
بیشتر بخوانید
سود مشارکت 30 درصدی برای سال 1402 در مجمع عمومی شرکت به تصویب رسید.
بیشتر بخوانید
بیمه پاسارگاد یکی از شرکتهای بیمه در زمینه بیمه عمر است که از سال 1385 فعالیت خود را در این حوزه آغاز نموده است. این شرکت برای چند سال متوالی در سطح یک از نظر توانگری مالی قرار گرفته است
بیشتر بخوانید
بیمه زندگی خاورمیانه اولین شرکت تخصصی بیمههای زندگی در ایران به مجوز ۱۳۴۵۳۴۴۵۵ از بیمه مرکزی با سطح توانگری مالی یک (بالاترین سطح توانگری مالی) میباشد که نماد آن در بورس، بخاور است.
بیشتر بخوانید