چرا مشتری ها از بعضی نمایندگان ، بیمه نامه خرید نمی کنند؟

چرا مشتری ها از بعضی نمایندگان ، بیمه نامه خرید نمی کنند؟

بخاطر عنوان این مطلب فکر نکنید هیچکس محصولی از بیمه های زندگی را نمیخرن ما این مطلب رو برای نمایندگانی نوشتیم که تازه وارد این صنعت شدن و نمیتونن محصولات خود را بفروش برسونن اگر شما هم به هر دلیلی نمیتونید محصولات بیمه ای خود را بفروشید با ما همراه باشید مشتری خرید نمی‌کند چون اعتماد ندارد وقتی مشتری به شما و محصول تان و شرکت‌تان و صنعتی که در آن قرار دارید‌ اعتماد نکند،پس خرید هم نمی‌کند و این جای تعجب هم ندارد.عنصر اصلی بازارسازی در این تجارت،همانا ساخت و توسعه‌ی اعتماد است.با ساختن اعتماد،مشتری را متمایل به خرید می‌کنید و با توسعه‌ی اعتماد،مشتری را برای همیشه نزد خودتان نگه می‌دارید تا به خریدهای بعدی بپردازد. مشتری خرید نمی‌کند چون نیازی ندارد وقتی مشتری به خرید محصولی احساس نیاز نکند،برای خرید هم پا پیش نمی‌گذارد.اینجاست که ما نمایندگان باید او را برای خرید متقاعد کرده و نیازهایش را به او گوشزد کنیم.باور کنید مشتری‌ها نمی‌دانند چه نیازی دارند و چه نیازی ندارند.به ما آموزش می‌دهند که همین کار را برای مشتری‌ها انجام بدهیم.یعنی نیازهایی که از آن خبر دارند یا ندارند را برای‌شان رفع کنیم.آیا این زیبا نیست که ما به مردم خدمات می‌دهیم؟ من هیچ حسی بهتر از این حس را در زندگی‌ام تجربه نکرده‌ام. مشتری خرید نمی‌کند چون پول ندارد برای همیشه یادتان باشد وقتی مشتری می‌گوید پول ندارم،یعنی هنوز به ارزش محصولات بیمه ای شما واقف نشده است.وقتی ارزش چیزی پایین‌تر از قیمتش باشد،به فروش نمی‌رود و هر گاه ارزش چیزی بالاتر از قیمتش برود،فوری به فروش رفته و برایش سر و دست می‌شکنند. کار ما نمایندگان خیلی ساده است.باید به سختی کار کنیم و ارزش محصول بیمه ای را به مشتری بفهمانیم.هر وقت توانستیم ارزش‌گذاری را درست انجام بدهیم، نماینده موفقی خواهیم بودو می مانیم . مشتری خرید نمی‌کند چون عجله ندارد مشتری فکر می‌کند اگر سه ماه بعد هم خرید کند،اتفاق خاصی نمی‌افتد.وجود اینرسی و مقاومت درونی یک امر طبیعی است.چرا می‌گویم طبیعی است؟ چون تحقیقات نشان داده است که ۹۶ درصد مردم در زندگی‌شان هدفی را دنبال نکرده و به روزمرگی دچار هستند. وظیفه‌ی من نماینده،هدفمند کردن زندگی مشتری‌ است؛ حتی قبل از آنکه اقدام به خرید کند.اگر به دنبال فروش یک محصول و گرفتن پورسانتی ناچیز هستید،کار بر روی مشتری و عوض کردن طرز فکرش را فراموش کنید،چون کاری بس طاقت‌فرساست.اما اگر به دنبال بازارسازی و ساختن دید مشتری نصبت به زندگی خوش هستید،کار شما از همان دیدار نخست شروع شده است.

home_insurance_about1

نظرات بسته شده اند